Hadsten Rotary Klub hædrer klubmedlem.

Poul Sørensen ved den årlige Charterfest lørdag d. 21. feb. med Poul Harris Fellow diplom og medalje.

Hadsten Rotary Klub hyldede klubmedlem Poul Sørensen ved den årlige Charterfest lørdag d. 21. februar 2009 med PHF (Poul Harris Fellow) diplom og medalje.

PHF er den største hæder, man kan opnå i Rotary, og gives til ildsjæle der har deltaget i klubarbejdet udover det sædvanlige.

Poul Sørensen har gennem årene beklædt mange poster i Rotary, og udover at være aktiv i bestyrelsesarbejdet har han siden 2003 været counsellor og varetaget ungdomsarbejdet med udvekslingsstudenter i ind- og udland.

Rotarys præsident Vagn Skaarup gav Poul Sørensen det skudsmål med på vejen, at han er et skattet medlem af klubben, altid smilende og glad og frisk på at give en hjælpende hånd. Også i det sociale klubliv er Poul et aktiv, og er som regel garant for en god historie, eller en sang der (bogstaveligt talt) bliver rystet ud af ærmet.

Det er 10 år siden et medlem sidst er hædret til PHF, så det er ikke noget man strør om sig med, og det var da også en både stolt og rørt Poul Sørensen der modtog hæderen ved klubbens årlige charterfest forrige lørdag.

PT. har klubben en udvekslingsstudent fra Brasilien – Talita 17 år – som går på Favrskov Gymnasium, og Cathrine 16 år – er udsendt til Green Bay ved Michigan søen. Ungdomsudveksling er en af Rotarys mærkesager, og kan strække sig fra en uge til et helt skoleår.

Er man interesseret i at komme ud og opleve verden, kan man få mere information på www.rotary-yep.dk eller kontakte Poul Sørensen (Kreativ Marketing).