Farvel og god tur til vores egne udvekslingstudenter og goddag til de nye

Så blev det tid til udveksling af studerende. Vi har sendt et par af vores egne studerende afsted og modtaget et par nye.

Vi sagde farvel og på gensyn til Freja Stampe Christensen og Helene Myrdal og goddag til Abby Clark fra USA og Luiza Nicoletti fra Brasilien.

Freja Stampe Christensen skriver om sit ophold i Ecuador på sin blog, som du finder her.

Her er lidt billeder fra modtagelsen af vores nye udvekslingsstuderende.

Abby Clark ankommer til Åarhus lufthave lørdag den 10. August efter en meget lang rejse fra USA (ca 28 timer) Abby kommer fra byen Le Sueur i Minnesota. Abby skal bo hos 3 familier i Hadsten det næste år og starter hos Trine og Lars Persson. Deres søn Christian skal ud med Rotary næste år - hvorhen bliver spændende

Abby Clark ankommer til Aarhus Lufthave lørdag den 10. august efter en meget lang rejse fra USA (ca. 28 timer). Abby kommer fra byen Le Sueur i Minnesota. Abby skal bo hos tre familier i Hadsten det næste år og starter hos Trine og Lars Persson. Deres søn Christian skal ud med Rotary næste år – hvorhen bliver spændende.

Abby Clark og Helene Myrdal når lige at sige goddag til hinnanden i Århus Lufthavn. Helene er på vej til USA på udveksling i et år. Hun har set frem til dage og kan næsten ikke vente. Abby skal senere bo på Helene's værelse hos Charlotte og Tom.

Abby Clark og Helene Myrdal når lige at sige goddag til hinnanden i Århus Lufthavn. Helene er på vej til USA på udveksling i et år. Hun har set frem til dagen og kan næsten ikke vente. Abby skal senere bo på Helene’s værelse hos Charlotte og Tom.

Søndag den 11. august modtog vi vores 2. udvekslingsstudent i Århus lufthavn. En glad men også træt Luiza Nicoletti fra Rio do Sul i provinsen Santa Caterina, Brasilien. Luiza skal også bo hos 3 forskellige værtsfamilier og starter hos Anne Marie og Jan Dinesen. Chresten Dinesen er lige kommet hjem fra et år i Australien, også med Rotary - det har været et fantastisk år siger han.

Søndag den 11. august modtog vi vores 2. udvekslingsstudent i Aarhus Lufthavne. En glad, men også træt, Luiza Nicoletti fra Rio do Sul i provinsen Santa Caterina, Brasilien. Luiza skal også bo hos tre forskellige værtsfamilier og starter hos Anne Marie og Jan Dinesen. Chresten Dinesen er lige kommet hjem fra et år i Australien, også med Rotary – det har været et fantastisk år siger han.