Ny præsident i Rotary-Hadsten

Onsdags den 27. juni var der præsidentskifte i Hadsten Rotary Klub. Det var Poul ”Kreativ” Sørensen der fik kæden på og afløste dermed miljøchef Hans Thysen.

Hadsten Rotary Klub har siden 1967 støttet internationale projekter, men den nye præsident lagde op til at man i det kommende år ville finde et lokalt projekt at bruge kræfter på, og ligeledes et årligt arrangement i Sløjfen hvor overskuddet kunne gå til et sådant projekt.

Den nye bestyrelse i Rotary er: Præsident Poul Sørensen, Præsident elect: Jørgen Christiansen, programudvalgsformand Jan Dinesen, Sekretær Erik Moeslund, Klubmester Henrik Siersted, Counsellor Bo Vinge Brandt, kasserer Lasse Nejsum.

Hadsten Rotary Klub har i øjeblikket 60 medlemmer hvor af 3 er kvinder. Som medlem kan optages mænd og kvinder i ledende stillinger eller selvstændig erhvervsdrivende. Er du interesseret i et medlemskab, så henvend dig til Hadsten Rotary klub. En rotarianer skal dog anbefale dig, for at du kan blive medlem.

Der er Rotary møde i alle klubber verden over 1 gang ugentligt, og hos os i Hadsten Rotary Klub er det onsdag aften. I løbet af året har vi mange spændende foredragsholdere og virksomhedsbesøg.